donderdag 2 augustus 2007

Hallo allemaal,

ik ben goed aangekomen in Brazilië. Ik ben wel mijn visa en mijn bankkaart in België laten liggen. Ik ga mijn plan trekken zonder.
De reis verliep tot nog toe vlekkeloos. Ik zat naast een Afrikaanse mama, een hele lieve moslima.
Ik ben nu in Sao Paulo onderweg naar de andere luchthaven. Het is nu 18u en de zon gaat hier onder. Morgen ben ik bij de kartuizers.

De onderstaande foto's werden genomen in de luchthaven Brussel Nationaal. Elke godsdienst heeft er zijn gebedsruimte.

This album is powered by BubbleShare - Add to my blog

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Lode,

ik heb je bankkaart en visa gevonden op de kopiemachine in Sint-Michiel. Ik zal ze goed bewaren tot je terug bent.
Met veel interesse zal ik je verdere reis volgen. Groetjes,
Renilde

Kristof zei

Beste Lode,

Moge God zorgen voor de voorzienigheid. Blij dat je goed aangekomen bent. Ik leeft met je mee en bid samen met jou.

Groeten,

Kristof

Ignace Marie zei

Lode,
Ik wens je een heel gezegende reis. Bidt je in de Kartuize ook even voor ons?
Ik hoop dat je er innerlijk heel veel deugd mag aan beleven.
Moge God jouw, en allen die je mag ontoeten, overvloedig zegenen.
Dankbaar omdat we je op die manier van nabij moen volgen en biddend verbonden,
Ignace Marie

Anoniem zei

Beste Lode,
ik wens je een gezegende tijd toe! Ik bid dat alles je daar mag bezielen. en volg het hier zeker verder op!
Gr,
Kristof Van Quakebeke.
+

Anoniem zei

Beste Lode,

uw bankier zal gelukkig zijn als hij verneemt dat je de bankkaarten niet meehebt.

Het gaat je goed. Een gezegende tijd.

P&M Moen

Liesbet zei

Hey Lode,
ik ben net terug van een twee weekse pelgrimage naar Assisi.
Ben blij hier je blog te vinden. Ik zal het vervolg van je ervaringen met interesse volgen. Je gebed neem ik alvast mee naar de gebedsdagen in Orval, overmorgen.
lieve groet
Liesbet

katrien (alias ma) zei

dag lode

geniet van je inleefreis en god zal wel waken over u

in gebed verbonden

Ps remenber: zonder reistas en zonder geldbeugel .....

groetjes
katrien (alias ma)