zaterdag 18 augustus 2007

Verjaardagswensen

Vandaag is het de verjaardag van mijn broer Lieven. Van harte proficiat goede broer. Vanuit Brazilië leef ik mee met jou en met je mooi gezinnetje... Het is trouwens Lieven die twee weken geleden om 4 uur opstond om mij naar de luchthaven te brengen. En dit terwijl hij de avond ervoor een barbecue had en dezelfde dag nog zelf op reis vertrok... Merci broere... Ik zal voor jou een Caiperhina klaar zetten, als je nog eens passeert langs Kortrijk!

Vanuit België kreeg ik ook heel wat wensen voor mijn verjaardag. Dankjewel Kristof...
Eigenlijk was ik van plan om mij verjaardag in stilte te laten voorbij gaan. Het is een dagje zoals vele andere... En op je vierendertigste hoeven de jaren niet te snel meer bij te komen.
Maar de genegenheid die deze website uitdrukt doet wel deugd. Het schept een verbondenheid met de thuisbasis. Dankjewel allemaal...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Lode,
alvast dus een onverwachte proficiat want ik wist het helemaal niet. Staat hier nu wel apart, naast die vele mooie andere wensen hé.
Moge God je overvloedig zegenen.
Kristof VQ

Anoniem zei

Hey would you mind letting me know which webhost you're using? I've loaded your blog in 3 different internet browsers and
I must say this blog loads a lot quicker then most. Can you recommend a good internet hosting provider at a fair price?
Thanks, I appreciate it!

Feel free to surf to my web-site: ranger forum

Anoniem zei

Hi there! I know this is kinda off topic nevertheless
I'd figured I'd ask. Would you be interested in trading links or
maybe guest authoring a blog post or vice-versa? My website goes over a lot of the
same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
If you might be interested feel free to shoot me an
e-mail. I look forward to hearing from you!
Wonderful blog by the way!

my blog ranger forum