maandag 30 juli 2007

De laatste voorbereidingen

Valies maken, valies wegen, geld afhalen, documenten kopiëren en veel mensen ontmoeten die me een goede reis wensen. Ik geniet ervan...
Morgen nog even afscheid nemen van mijn broeders en zusters van de sociëteit, de gemeenschap waarin ik leef.

Ik kijk uit naar woensdagmorgen... Het luchtverkeer in Brazilië is sinds vandaag genormaliseerd.

Morgenavond ga ik bij mijn broer Lieven en zijn gezinnetje slapen in Wakkerzeel (het tweedemooiste dorp van Vlaanderen)tussen Mechelen en Leuven. Hij is zo vriendelijk om op de eerste dag van zijn verlof met mij om 4.00u op te staan, om mij naar de luchthaven te brengen!
Hij geeft morgenavond juist een barbecue voor het schoolcomité van de dorpsschool.
't Zou dus een korte nacht kunnen worden...
Dankjewel broer!

1 opmerking:

Anoniem zei

waarom niet:)