zondag 29 juli 2007

Hectische reisvoorbereiding

In de afgelopen voorbereidingsweek was het nogal hectisch wat de vliegtuigreizen betreft... Eén vliegtuigmaatschappij (VARIG), die mijn reis tussen Porto Allegre en Salvador de Bahia zou verzorgen is overkop gegaan. Gelukkig kon mijn reisagentschap tijdig een nieuwe vlucht boeken.



Tien dagen geleden gebeurde een ongeval in de luchthaven van São Paulo Congonhas. Daardoor werden vorige week alle vliegtuigen op deze luchthaven geschrapt. Maar sinds vrijdag is de luchthaven weer open. Hopelijk vliegt het vliegtuig van São Paulo naar Porto Allegre woensdag...



Gelukkig heb ik veel steun van pr. Frans, pe. Antão Maria en diaken Roberto die in Brazilië alles voor me naugezet opvolgen.



Ook Pascale van het reisagentschap kent me ondertussen al. Hopelijk heb ik haar nog niet teveel de oren van haar hoofd gezaagd. Maar ze doet ook echt haar best en kan er niet aan doen dat die vliegtuigen al dan niet vliegen...



Mijn eerste vlucht van Brussel over Lissabon naar São Paulo zal normaalgezien geen problemen opleveren. Dan reis ik met TAP (zie foto), een zeer betrouwbare Portugese maatschappij.



Bid dus een beetje voor me woensdag, dat de reis goed mag verlopen...






In het onderstaande filmpke kan je Salvador de Bahia zien vanuit de cockpit van een vliegtuig.

1 opmerking:

ann zei

Lode,

Met heel veel interesse zal ik je reis naar en in Brazilië volgen! Ik ben ervan overtuigd dat je "geleid" zal worden tijdens de ganse reis! Sta open voor de Voorzienigheid en onverwachtigheden! Ik zal ook voor jou bidden!! Ik denk dat je een schitterende ervaring zal beleven!!

Beste groeten,

Ann